Att göra varandra så lyckliga så man nästan spricker!

Åh den sköna helgen fångar mig och fortsätter med trevligheter så att säga.
Även denna helg gick i det lugna tecknet.
Igår efter jobbet så tog vi cyklarna ut till Syrran i Eriksberg.
Mötte upp Wilmis & Ingrid som lekte på baksidan, vi vart väldigt välkomnade om man säger så :D

Lördagsmys it was.
Liten fördrink iform av varsin breezer åt mig, mamii & Systrarna & vanlig cider åt kidsen :D
Lite popcorn, salta pinnar & nötter innan maten.
Tacos i vanlig ordning - Wilmis som önskat.
'' Jag tog det för att det äter ju alltid ni, så ni gillar väl verkligen det ''
Haha vi har det alltid för att du önskat det ju - Sötnooos <3

En sjukt mysig kväll med la familia.
Wilmis låg mellan mig & Syster i källaren.
Hon var så lycklig :))
Väckte oss imorse med ' Hej hej ' & ville ha hjälp med Tvn ;)
Viktor skulle iväg på tidigt barnkalas - Lasergame.
Så vi & Wilmis fick roa oss på eget sätt.
Det vart ut och cykla :D
Följa John på cyklarna haha, så jävla roligt..
Jag & Syrris på våra stora cyklar med henne mellan oss på lill-hojjen :D
Sen vart det fika & korvgrillning innan vi hoppas på cyklarna igen.

Syrris skulle jobba.
Jag & Mamii cyklade hem och åkte ut till Boländerna med Dadii.
Var in på varenda affär tror jag.
Ikea, MediaMarkt, Sportex, Bahaus, Jula, Coop...
Jag & Papssi kollade ny cykel åt mig, I'm getting a pink one ... Så äre med den saken.
Fick med oss en hel del hem - Jag visar sen :))

Nu ska vi snart kila iväg till Heidan & Möta upp vår Älskade Jossi <3
Hon var sugen på skräckfilm & det är jag också.
Det blir ännu en underbar kväll denna helg alltså <3

Tack familjen - Jag har den bästa <3

Bilder kommer :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0