Burn it

Snart börjar jag grina över min mun.
Det gör fortfarande ont, har gått med värk i 5 dagar nu.
Not fun.. So not fun.

Började dagen med solen i fejjan.
Powerwalk med några löpinslag :))
En timme...
Nu ska jag låta kilona rinna av mig.
- Tack?!

Börjar 13.30 idag.
Chill, jag ska gå till jobbet.
Fram & Tillbaka blir det nog nästan 1 timme det också.
Burn , burn... Burn it off my body plis...

Dagens '' Idag insåg jag ''
Är att vi måste åka och köpa extensions SNARAST.
Jag hatar kort hår...
Vi föreslog en tur till Lina nästa helg.
Vid löning, Hope it happens.
Time to transform haha...




Kommentarer
Postat av: Kajsa

I told you so...

2010-04-13 @ 22:30:36
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0