En lycklig tjej :D

- Morning lovers!
Idag vaknar man till solsken :D
Underbara känsla - Frukost i soffan framför Malou i lugn och ro.
Jag har två mål med dagen.
. Städa balkongen
. Powerwalk

Inte tränat på hela veckan.
Inte gjort något sen mina löparundor i mitten på förra veckan.
Känner mig sämst, men jag är inte sämst.
- Boosta mig själv nu haha - ;-)
Nej men en powerwalk i solen med nypumpad mp3, lockar mycket :))

Över till något annat - Stockholmsveckan.
Det har varit många vändor hit och dit om boende nu.
Senast hade vi en ganska dyr på gång, tog emot lite men jag trodde inte vi skulle få tag i bättre.
Då trodde jag fel vah!
5500:- är billigt :))
Supermysig lägenhet innanför murarna, en sån där lägenhet man skulle kunna tänka sig att ha själv lixom.
Det behövde vi.
Skam den som ger sig ;-)
Jag längtar dit så jag vet inte vad, har längtat dit sen vi åkte hem förra sommarn.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag kan ju fan se oss sitta där i sofforna, ligga i sängen.. härja runt i vardgarummet coh dansa ut på balkongen ;))

-Ja tack!

2010-04-08 @ 20:00:15
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Det kan jag också!!!

2010-04-09 @ 11:50:56
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0