Hår-Gudar

'' Efter det gick jag till Moscow för att klippa mig och göra en rejäl inpackning. Klippte lite över en decimeter.
Det var på tok för långt innan, det såg ut som att jag hade extensions i ''



Citerat Elita Löfblad haha...
Det tyckte jag var lite roligt, speciellt när jag & Syster nyss setat och dregglat över Serris nya längder :P
Har nyligen tagit upp läsningen av Elitas blogg igen.
Hon känns äkta, jag gillar henne.
Jävligt snygg också, sånna gillar ju jag!
Och för er som gjärna vill veta det så har ju en annan tillsammans med sina snygga tjejer setat vid hennes bord i vipen på Gute och skålat i skumpa & skakat ass i båset...
Haha för er som gjärna ville veta det alltså!

Serri här då.. Också en av mina idoler!!





Kommentarer
Postat av: Serri

Vad sööt du är darling!!! Jag har lite info till dig och syrris, skriver till dig imorgon :) Puss och kram snygging

2010-04-18 @ 20:53:06
URL: http://serritimes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0