Håret - Mitt hår

Min halva lediga dg börjar dra ifrån mig..
Men jag har hunnit med precis det jag velat.
Bara haft en skön förmiddag i min plyschdress.
Ätit frukost i lugn och ro, tvättat två maskiner.
Och toppat mig!
Gud det behövs alltid känns det som, jag gör det alltid själv.
Går aldrig till frissan, dels för att man har några besök från förr i bagaget då det blivit katastrof och man nästan gråtit sig till sömns haha.
Och dels för att jag hatar att lägga pengar på saker jag kan göra själv - Gratis.
Det blir såklart inte lika bra som att göra det på salong, men det blir ändå ganska bra tycker jag :))

Jag har ju lovat mig att ta hand om mitt hår nu.
Boostar med serum, värmeksydd och inpackningar...
Jag tycker det tar sig faktist :))

Och i nästa vecka blir det förhoppningsvis långt igen.
Nytt hår är beställt - Massa hår, jag valde 4 olika färger tror jag, för att få det att se levande, naturligt och precis så som jag vill ha det.
Tjockt & långt.
Känns som jag har gått runt med de här korta, tråkiga i en hel evighet nu.. Gash!

En annan dam jag fått upp ögonen för är Stephanie Pratt!
Gud vad jag har ogillat henne men things changes haha.
Hon som alla andra har väl obviosly lagt sig under kniven.
Men jag klandrar henne inte - Look at her.
( - Men visst måste hon opererat fejjan..? )
Håret är iaf. också FABULOUS!
(Dit vill jag i nästa vecka)
Klänningen likaså, kroppen, heelsen...




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag kan bara säga Ja tack på hela baletten ;))

My gääd vilken snygging hon har gått och blivit..

2010-04-22 @ 18:56:05
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0