Hey Fisherman! Do me a meal, plis!

- Shuhuuu..
Hungrig tjej - Check.
Jag väntar på att Syrris ska komma hem så vi kan äta.
Undrar vad vi ska äta...

Till Lunch vart det en WeightWatchers-Soppa med 2 points & en Kellogsbar..
Jag är skit hungrig och AS sugen på mat, varm mat.
Vi får se vad syrris säger, om vi ska ge vika för suget eller om man ska vara smal & äta fil ikväll också..
Jag är sugen på typ Fisk - God fisk med kokt potatis & fisksås och gurka & tomat till.
Ett stort glas mjölk till detta.
Meen nåt sånt har vi iaf. inte hemma...

Jag fick 3 nya klänningar på posten idag.
As snygga, nu vill jag ha fest :D
Och nytt hååår.. Nu äre på gång.
I Can't wait!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi har förhoppningsvis långt svall till nästa partaj ju ;))

Thats something... no more than something.

It's huge :P

2010-04-20 @ 23:06:41
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0