Im a Barbie girl...

Idag sprang jag på moln.
Håret var mitt allt - Är mitt nya liv :D
Det är långt och lockat!
Känner mig som värsta snyggingen!
Men jag är fortfarande sjuk, blir nästan värre för var dag :(
Sämst, halsen kliar ihjäl sig och nosen täpper till allt mer  :S
C-vitamin tabletter måste inhandlas.

Vi fyllde kylen med lite Brezer's & en skumpa idag också.
Även fast det blir en lugn valborg så kan man väl inte vara helt barskrapad tycker man :)
Köpte en ny vattenpipa också.
Tänkte inviga den på Fredag med Jossi.
Lite god grillning med lite brezers, jordgubbar med rosa bubbel, infravärme, vattenpipa & filtar på våran nypimpade balkong.
Sen en RAD skräckissar va ;-) ?
Mys-Valborg alltså :))

Till TVn ikväll vart det en Glass-Bricka :D
Jag drog fram chokladsås, maränger, 3 sortsers strössel & glass åt oss.
Jossi cyklade över, så nu har vi beställt hår till henne också.
Hoppas på lika snabb leverans som för oss...

Och här bjuckar vi på en hög med ego.
Jag vill visa och hoppas ni vill se're också :D










Kommentarer
Postat av: Avundsuk syrris :)

Ser ni hur jävla tjockt det är??? Det är helt insane vad bra gjort detta är ;)

2010-04-29 @ 10:26:54
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så jävla fucking söt

2010-05-02 @ 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0