Lalallaalaa - Jag trallar

Nu har förkylningen hittat även mig tror jag :(
Känner av det i halsen, och i näsan på morgnarna.
Imorse hann jag bara snyta mig lite lätt så rann blodet.
Det är tecken på förkylning hos mig.

Nu är jag AP trött.
Skrattar lite lätt åt Petra Mede's show..
Lång sovmorgon för mig imårrn.
Tack Gud för det.
Nu vill jag bara krypa ner och läsa i min bok.
Det är är så härligt att vara inne i en bra bok.
Så skönt att koppla av.


Kvällens konstaterande!
Salem al fakir har en underbar röst.
Så jävla mjuk, och snäll & TREVLIG.
Mysig och vänlig & Skön.
HAN ÄR SKÖN!

Lalalalaa lalaaa lalaaaaa....
(Att lalla är också skönt - Lallar & Trallar man så mår man nog ganska bra...)


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh jag gillar också Salem, lillis på han! :)



Du är snygg som vanligt! <3

2010-04-26 @ 23:55:28
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0