Livet är roligt!!!



Kvällens skratt kom NU!
Ströglor på Wipeout, så glider denna man in och jag säger..
'' Vart känner man igen honom ifrån då...? ''
Varken jag eller Syrris kommer på och släpper det lite.
Så messar Fridis.
'' Kommer ni ihåg han pajasen på Bj som jag kände igen sen cypern - han är med i wipeout,
haha jag tror jag dör ''

Och VI dör haha..
Sen ringer Jossi och känner igen han från Åre hahahaha...
'' Ja han tog tag i mig på Bj och sen va han väl på er också ''
Jävla pajas, Nattklubschefs-Alexander tydligen haha.
Made us laufgh!

Hans arrangerade skjorta ser nästan lika välfylld ut som hans knallröda speedos i Tv-rutan.
Men vi gissar att han har dompan där...
MY GÄD VI DÖR!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha nattklubbsa-alexander vah.. vilken jävla pajas ;))

Made us laufgh thats for sure, men inga 50 tusen riksdaler att köpa dompa för :P

2010-04-18 @ 21:26:07
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0