Min hårgud!

Asså jag är så jävla snygg i håret så ni fattar inte.
Min Hårgud Serri har satt i håret på mig nu.
175  slingor.
Det är så sjukt bra gjort, såååå fint.
Jag är nog fast i detta nu.
Nu behöver jag inga kläder, jag kommer vara snygg i allt.
(Jag känner faktist så, My gäd)

En heldag med tjejerna.
Mötte upp Maria & Serii efter jobbet.
Vi traskade hem till mig & öppnade salong.
Jossi & Syrris anslöt sig.
Det vart världens grymmaste dag.
Massa tjejsnack!
Mamii kom förbi och kollade läget och droppade av en låda med home-made-mini-muffins åt oss.
Sen beställde vi hit Pizza.
Åh grymma tjejer gjorde min dag.
Nu har de nyss lämnat oss och vi ska krypa till kojs.

Jag älskar mitt hår - Jag älskar mig!!!

- Taaaack Serri!!!!


Kommentarer
Postat av: Serri

Tack själv darling! Vilken mysig tjejkväll det blev :)



Kramis

2010-04-28 @ 21:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0