Paranormal Activity

- Morrn morrn...
Jag började dagen trött & ännu tröttare.
Det vart lite sent igår, och när vi väl la oss var jag inte ett dugg trött.
Och kanske med ett eller annat läskigt i huvudet haha ;)
Det var som sagt skräck-kväll.
Vi mötte Jossi på Heidan & hyrde Paranormal activity & The Haunting in Cnnecticut.
Högt ljud, nersläckt i hela hemmet och uppkrupna i soffan under filtar...
Paranormal var AS äcklig, började lite seg men tog ikapp det om man säger så.
Rekomenderas starkt för er som vill ha lite skräck haha.

De flesta scenerna i filmen utseplar sig i parets sovrum, där det ställt upp en kamera för att lyckas filma hemsökningen.
Det ger verkligen en känsla av att man själv iaktar sängen när de sover och man bara väntar och vet att något ska hända.
Lampan i hallen tänds, skuggor dyker upp, dörrar som rör sig, helt plötsligt SMÄLLS igen och man känner att man själv är instängd i det där rummet med 'det där'...





Paranormal Activity!


Nu ska jag leta upp nåt snyggt i garderoben och snart ge mig iväg till jobbet.
Ny vecka is on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0