Say - What's somebody like you doing in a place like this?

Min nya KILLER låt är  '' If we ever meet again '' med vår älskade Timbaland & Katy Perry.
Sjuk känsla.
Den får mig oundvikligt att längta efter upcoming party.
Känslan när man är färdigmejkad, känner sig snygg (Som en viss Syrra skulle sagt haha...) Och sitter där med sitt glas och ler och vet att kvällen kommer bli en av värdsklass...
Alla tjejer vet vilken känsla..
Det är den känslan jag längtar efter...
Den får jag på dirren när jag hör den här låten som bygger upp värdlens feeling.

Och med det säger jag Godnatt för ikväll.
Jag önskar jag hade den på mp3n, då hade jag krupit ner med lurar i öronen och skapat bas för drömmar av rätt sort.
Nu får jag ta till min bok istället, som iochförsig känns super, jag är helt fångad!

- Sleep tight beaties...



Nu går en ful syrra runt här med stora hörlurar & dunkar 'Kom' från melodifestivalen haha.
Spelar lite luft-fiol i ren Sandhamns-känsla haha...
Syrris - Du är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0