Strawberrys & Solnedgång

- Hello you..
This beatiful day is catching me.
Söndagar ÄR verkligen en va mina favvo dagar.
Dom slår lixom aldrig fel.

Solen är på väg ner nu, men jag har avnjutit den nästan hela dagen , så det är helt okej.
Långpromenad runt Gamlis med Syster & Jossan <3
Fika i solen hos älskade Mamii <3
Tacomiddag i solen på våran balkong!
Ni hör ju :))

Nu är det Gossip Girl.
Vi har laddat upp med massa gott.
Ben & Jerry glass, godis, kinderägg, popcorn, chirre och sist men inte minst så blir det efterätt.
Jordgubbs-dessert ;-)
Det ni!

Nu ska jag bråka med min tand som inte finns mer.
Talk to you later :D


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Premiär på balkongen.. how sweet!?

Det gillar vi ;)

2010-04-11 @ 23:06:57
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0