Sucker för Hibbs hår

Att jag är en Sucker för långt hår är nog inget jag behöver tala om.
Nu har det varit kort ett bra tag..
Snart lär vi åka till Stockholm och slå två flugor i en smäll.
Dans & drinkkväll + Köpa nya extensions.
Så är det bara med den saken.
Jag ska ha långt & tjockt!!
Sen ska jag banne mig fixa're varenda dag.
När man kollar på Anna Hibbs så vill man inget hellre än att ta hand om sin peruk som hon gör.
Hennes hår är ALLTID   F. A. B
Oavsett om det är rakt, uppsatt eller så där snyggt lockat som hon alltid får till det...
Gash, jag blir avundsuk!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hibban kan hon.. that's for sure!

-Ja tack igeen.

2010-04-09 @ 22:22:45
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0