The man of my dreams

No more Frank Wagner...
Mäktig avslutning, jag & Syrris vart helt dämpade.
Helt sorgligt - lyckligt för alla utom Frank.
Sämst..

Vi logga in på Fejjan direkt för att lixom påminna oss om att han bara är en roll där haha..
Och lever ett dream-life egentligen :P
Well... Nu äre bara att vänta på nyisnpleningar.
Joel Kinnaman -
Han lär ju bara bli större och större och kändare och kändare och mer och mer oåtkomlig för vanliga människor tjejer..
Haha, vad skriver jag ens..?! Sick.

Drömmar måste man få ha ;-)

Långhelgen går mot sitt slut och jag tänkte göra kväll.
Bädda ner sig och collecta lite sömntimmar.
Nån säger mig att jag kommer vara trött imårrn...
Jag ska inte grina, slutar redan 15.30 så... Det ska man väl klara av.

Har en så grym påskhelg att tänka tillbaka på så...
Bilder kommer världen, det ska jag se till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0