Wake me up with a beatiful mind

Halvt ledig dag.
Börjar halv 5 - GRYMT skönt.

Började den tidigt med en powerwalk i en sol som svek :(
Hem kom jag med en mun som bultade.
Det är tjatigt att höra men det är tjatigt att ha det också.
Har ju gått med konstant smärta i munnen i snart en vecka.
Man blir som helt mör av det, som att gå runt med huvudvärk i en vecka - Man blir trött & less.
Så här mycket besvär hade jag INTE med min visdomstand när den växte ens...
Jaja, det lär väl ge sig...

Har hunnit med en del stök redan..
Gjort mig fräsh, fixat naglarna, damsuigt, tvättat...
Ska försöka hinna med att skicka iväg en jacka & ett par skor innan jobbet också.
Ni glömmer väl inte att kika in bloppisen :))
Den har faktist rullat på..

Ledig helg väntar både mig & Syster - Jaa tack!
Jag tänkte försöka locka hit Systers kids för en sleepover.
Tror inte jag behöver locka så mycket haha, jag hoppas bara att familjen inte redan styrt plannes...
Vore så mysigt <3

Sen hoppas jag på good news från Lina som provjobbar på Arlanda idag.
Får hon det Tar hon det så får vi evntuellt henne som roomie under sommaren.
Vore så himla roligt, iochmed att hon är Spontaniteten själv så skulle det inte bli en lugn stund.
Hon bodde ganska mycket hos oss under gymnasietiden, that was fun!
Jag håller mina tummar :))

Hallonsoothies & 2 kokta ägg - Ett i kopp och ett skivat på en Wasa Solruta.
Im a sucker for breakfeast.
Det ska vara mycket, gott & ätas i lung och ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0