Tack Gud, för att du gjorde tjejer så snygga!

Back with you again!
Inget värt alls på TV - Hockey, Topmodel & Arn - Not for me.
Jag väntar på Hollywoodfruar, till det blir det lite fika.
Dadii var hit med lite nybakad morotskaka!
Och det kan man inte gjärna tacka nej till, what a waste!
Så en bit morotskaka & en stor kopp thé blir det.
Väldigt sugen..

Suget finns ALLTID hos mig - Alltid haha.
Jag är alltid sugen på goda saker, både mat & fika & snacks & godis & läsk.
Men tydligen så KAN  jag bita ihop, ibland.
Oftast äter vi alltid.
Nåt gott efter lunchen, alltid nåt till TVn..
Men när vi förra veckan lät bli så märktes ju direkt på vågen och då blir det lätt  lättare att fortsätta.
Jag skulle bli så stolt över mig själv, så nöjd med mig själv om jag nådde dit jag vill.
Skulle alltid känna mig On top då...
Och nu MÅSTE jag göra allt jag kan för att kunna bo med Lina i sommar haha...
Vill inte avsölja för mycket om det här, not my thing to tell.
Men Ujj ujj ujj, you gonna now what I mean.



Jag avslutar med en av mina nya favoriter.
Michaela Forni.
Hör bara vad snyggt hennes namn är - Michaela Forni!
Jag fastnade inte för henne genast, men hon har växt fram för mig :D
Tycker hon bär upp sina sotade ögon med sitt mörka hår så jävla snyggt.
Hon är SKITSNYGG!
Tom. hennes röst är snygg...
Jag älskar att läsa om deras liv, hur det checkar in på hotel med käleken över helgen för att äta GOTT & dyrt, dricka vin på rummet, göra sig DÖSNYGGA, gå ut med vännerna...
Check ut på Söndagen...
Jag älskar'e & önskar att jag får uppleva det nångång... Nångång.
Läs hennes blogg här.



Underbar bild!


Kommentarer
Postat av: Anonymas. :P

Muppet du är. det kommer bli tjusigt värre. :P

2010-04-21 @ 00:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0