Im re-loaded

- Hej sweet's!
Uj uj vad dåligt skrivet det blivit nu.
Får se vad jag hinner med nu innan work.

Solen skiner, det är påskafton och en bra dag helt enkelt - En bra Lördag.
Jag hoppas och tror på mycket folk på stan idag.
.Fridis kommer och plockar upp syster vid 16.30.
.Åka och handla och sen hem hit för att laga dinner :D
Vi kör nåt satsigt, visst ladies?
Dans med mina tjejer även ikväll - Rosén står i kylen.
'' Its a good thing ''
Allt som heter outfit och look är för mig ännu HELT oklart.
Jag kan inte alls bestämma mig för hur jag vill se ut..
Sitter och googlar och letar inspiration men alt jag hittar är ju snygga damer med långt snyggt hår.
Sämst - Jag längtar efter hår!
Aja, we'll see..

I Torsdags - Skärtorsdan så vare också galejj!
Fridis B-Day.
Vi var här ock käkade tårta & drack - FantaRosé.
Det är vår, det känns faktist ganska nära till SweetSummerDays..
Såå då åker rosén fram igen vah!
Det var SpringParty på Birger.
18+ Haha och det märktes ju.
Vi var nog bland de äldsta.
Man får ju vara glad att klubbarna håller lite på sina åldersgränser iaf, det fick man klart för sig.
Småpojkarna som tror att det är okey att börja kladda och känna direkt, bara hoppar runt och vet inte alls vad de ska göra av sina långa armar och ben...
- Nej tack va!
Det fanns iaf en som var äldre än mig ;-)
L O V E R B O Y haha..
Kvällen vart grym iaf, med mina snygga tjejer så blir det oftast bra.

Bilder kommer vi var bara så döda igår.
Klarade av att jobba fyra timmar men sen kom sömnbristen ikapp oss.
Idag är jag re-loaded iaf.

Glad påsk finissar <3







'











Hann med lite pix from the Thursday-dance :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0