Vad blir det för mat!

Här ligger jag med en blödande mun..
Ap hungrig & Dör över Gynnings röda Gucci(?) Dojjer i förkväll!!
My GÄD!
Det är sådanna skor som går under kategorin Killer heels.
- Tomteeen..? Haha

Nej nu måste vi ta och styra nån middag.
Hoppas det går bra att äta bara..
Jag har hittils fått extrema smärt-attacker varje gång jag druckit.
(Treo & Nersköljning av alvis)
Men jag hoppas på bättre lycka vid tuggning av god mat i andra kinden...

Kvällen bjuder på pasta.
Med bla. smörstekta champinjoner, citron, chili och grädde...
Nästan som Riffifi haha..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tallrikarna är tomma iaf ;) Svin gott idag med..

2010-04-09 @ 18:31:20
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0