Att ge och ta kärlek <3

Som sagt, firade Wilmis idag.
Vi möttes av två VÄLDIGT glada ungar <3
Leken var igång på diekten.
Massa utomhuslekar, som vi är så himla bra på ;-)
Till middag vart det grillat.
Hur gott som helst med grillad kyckling, grillade ostar, god potatis, en världsvan sallad, en stark tzatsiki, en mild bea...
En perfekt grillmåltid helt enkelt.
Efteråt dukades det fram tårta.
- Lyxig tid tillsammans med mina kära.
Bokade in en sleepover här om två veckor.
Dom längtar och vi längtar :))
Sen cyklade jag, syster & mamii hem i  den ljumma kvällen.
Mysigt och ännu mera mysigt.





Mys med prinsessan i mitt knä.
Nya tishan åkte på på direkten.
Hon vart så glad <3
'' Ni är så snälla, tack för alla fina presenter, jag tycker verkligen om er så himla mycket..''
'' Och ni är alltid så fina ''

Man kan inte annat än älska dom små <3

Kommentarer
Postat av: malinjohanzon

varsågod :D

2010-08-12 @ 02:06:39
URL: http://malinjohanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0