Andra advent, Tvspel & Frukost på nytt

- Morning snöland :))
Ledig Måndag, lite lugn veckostart.
Tänkte ta en promenix upp till Gränby C. lite senare.
Hoppas få med mig Jossi.

Nu ska jag nog duka fram lite frukost, Jossi föeslog visserligen att vi skulle äta frukost tilsammans..
Men frågan är om hon är uppe än?
Kanske får bli lunch / fika istället :))

Igår andra advent hade jag & Syster en riktig adventsfrukost.
Julskinka, skånsk senap på hårt bröd, kokta ägg...
Åh det var så gott.
Och andra ljuset tändt..

Mys igårkväll hos Josefine.
Tvspel - Donky kong, jag blir som ett barn när jag spelar Tv spel asså..
Sjukt roligt.
Sen vart det film och täcke.
Joss sov bort halva filmen mot min axel, men hon hade ju redn sett den 2,3 ? gånger haha.
Bröderna Karlsson!

Nu - Frukooooost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0