Fattiga riddare

Med min mätta mage.
Vi satt här och var som vanligt så sugna på nåt.
För sent för middag men inte sugna på sött bara.
Fattiga riddare vart det!
Med socker, kanel & lingonsylt, sjukt gott.
Och nu får Syrris göra det tråkiga, duka undan och diska.
Hon är ledig imårrn och då är det så det funkar i det här hemmet, den som ska jobba ska servas haha.
Min uppfinning!
Så nu kan jag lugnt luta mig tillbaka och ba njuta haha..

Tänkte nog göra kväll tidigt ikväll, lägga mig och läsa.
Ska ng spraya mig lite med BUS innan sängen också.
Blek som snö går inte alls ihop med en röd oneshoulder-dress på Lördag.
No no nooo (Jamaicansk tugg) Nå nå nååå..

Nej nu måste jag bara dra in bilderna på mina nylackade naglar och visa er.
Jäävligt snygg färg, jag är helt förtjust i dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0