If your girl wanna play - Let her go

Hey Baby girl what you doing toonight...

Med blödane fötter, men ett lättsamt sinne.
Mellandagsrea och det är TRYCK på jobbet.
Uj uj uj, ingen vila.
Invigde mina nya stövlar idag också.. yes yes, I'll show you later baby ;-)

Nu äre tryck i mina högtare kan jag säga, jag dunkar Lovis kick-ass-lista på Spotify.
Mest höjer jag till :
. Rihanna - S&M
. Mohombi - Dirty situation
. Pitbull f. T-Pain - Drop it to the floor (Sjukt ös, makes me wanna shake)

Jag säger som Lovis - Jag vill ba dansaaaa!
Henne ska jag dra med ut på killer-nights snart, det kan hon skriva upp ;-)

Tonfisk & Couscoussallad till middag, med massa rhode Islandsås och varmt, vitt bröd med mycket smör.
Sjukt gott.
Nu äre jag som ligger under täcket (LÅG under täcket, man kan inte ligga och dansa, så när musiken åkte på vaknade jag lixom till liv) och äter wasabinötter.
De är så starka så det kommer upp hetta i näsan, som en jävla drake haha :P

Pirates of the Caribean på Tv, Lame.
Ljud av - Spotify På







Det häär är musik!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0