Little bartender

Skratten tar över våran kväll här.. Ikväll igen lixom.
Den sömn jag blev bestulen på inatt börjar göra sg påmind om att den lixom uteblev.
Kom hem till ett underbart hem, en underbar syster och ett underbart bord med sushi efter jobbet ikväll.
Så vill man komma hem!
En dush senare och kanske  med ett helt fat med rå fisk i magen så mår jag nu som en prinsessa.
Slog igen ögonen och placerade partyhuvudet på kudden vid 05.30 inatt - Imorse!
Som tur var klarade jag av alkoholen utan problem, hälde i mig vatten och alvedon, rutinerat och gjort tidigare.

Dagen på jobbet gick som en dans.
Som en dans, och dansa kan man ju.
Log inuti åt allt som skedde igår.
Fan va bra jag mår.
Jag vill. Igen. Nu. Med er.

Skrattar ihjäl oss åt ett mms som nyss fick flyga iväg till Fridi på ett vackert ansikte.
Nu åker ett annat, dock innehållande samma jävla fejs, iväg till Jossi, för att sprida lite glädje lixom.
Helt sjukt.
Jag skrattar åt minnen om att Little bartender som satsar ihjäl sig framför spisen med drinkar åt oss inatt.
Stod och typ kokade sockerlag och hela karusellen, så spiller Lillissen ut hela shaken på golvet.
Naaaw, jag vek mig dubbelt av garv...
Sånna saker fyller mitt huvud av glädje idag..

Nu ska jag krypa ner för att ta igen förlorad sömn.
Somnar med ett leende på läpparna ikväll.. Också.

- Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0