Merry christmas

Christmas is coming up.
Jag är nästan klar med alla klappar, väldigt nöjd i år.
Brukar jag ju vara men..
Jag älskar verkigen att ge, lägger gjärna ner lite extra på det :))
Slå in klapparna lika tjusigt är lika viktigt det.

Men man kan ju önska sig själv någon snygg klapp också :D
. De höga ridinspierade stövlarna från Primeboots skulle jag inte tacka nej till, älskar mina låga och ger de gjärna ett par systrar ;-)
. En woolrich jacka skulle också göra mig ganska glad.
. Kenzas kilklackar i mocka, en pälsmössa, ny leopartop..
. Något mer vinglas till min samling från KostaBoda.
. Böcker, bla. Storlek 37 & Osa av Denise Rudberg, har läst Väninnan i samma serie och älskade den..
Med mera med mera :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0