Njutbart

Hej :)
Efter en kick-ass helg, ligger jag nu nydushad och mätt till bredden under täcker i soffan.
Mamii är här - Världens bästa mamii.
Ringde och bjöd över henne på lite mat.
En middag i enkelhetens namn, men sjukt gott för det.
Pasta med goda kryddor och enkla råvaror. Grönsaker :)
Massa vitlök åt alla 3 vitlöksälskarna, lite chili och en rejäl dos svartpeppar.
Smörstekta champnjoner & brytbönor + minitomatoes.
Ungsbakat vitlöksbröd & i glasen äppelcider.


Tredje ljuset tändt.


Jag & Syrris stannade inne idag.
. Kokade två kastruller knäck
. Gjorde vitchokladtryffel (Sanslöst lyckat)
. Cocostoppar med vit choklad och cornflakes

Mamii hade också med sig nybakat, vi fyllde bordet med godsaker och dricker nu flera koppar thé.
Summer temptations med en skvätt grädde i, ååh galet gott :D

Igårkväll bäddade vi ner oss framför Narnia, Så mycket bättre & till sist Sex and the city.
Chili con carne till middag i rekordfart.
Bestämde oss tjugo minuter innan 'Så mycket bättre' och hade maten färdig till kl. 20.00
Love it.
Täcken och chips & dipp.

Åh jag älskar min helg.
Nu tillbaka till livet, lugnet ;)
Det goda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0