Shocloset

- Hey fina!
Last week, som vi säger.
Känslan är på topp, med helgen i bagaget ger vi oss in på slutspurten.
Dagarna springer ifrån oss, allt går på rutin.
Avslutade kvällen hemma i soffan.
Delade en salamipizza med Syster.
Sen har vi knaprat naturgodis, massa wasabinötter och naturchips.

Myste med Ernst och sen vare Morden i Sandhamn.
Sen vare en lång varm dush  för mig, det bästa jag vet.

NU - Måste jag visa er mina SJUKT SNYGGA GRYMMA KICK ASS HEELS!
Jag dör.
Dom var sjukt sköna, stabila, sitter perfekt, sköna att gå i och rena fröjden för ögat.
Kommer inte använda ett enda par utom dessa i sommar.
Tänk till en söt / Sexig kort blommig klänning och bruna ben va!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0