They are that crazy! Im crazy in love with you!

Loca loca loooca!
We're crazy and i ike it! I actualy love it! You!

Dans, vin, snygga tjejer & briger igår - Kan väl inte slå fel.
Nej inte i min värd, min underbara värld.
Jag kan inte sluta le idag, jag är så lycklig. Så. Lycklig.
Jossan, Jag, Kajsa, Sabina igår.
Vi ägde, bara så ni vet ;-)

. Ett stopp på Gillet för att öla och träffa lite snygga ladies först.
Öla, öla öla ( Som i loca loca loca) Haha.
. Ett SNABBT stopp på aperetif.
. Dans, Bord & Högtalare på Birger.
. Taxi och drive in på Donken mitt i sena natten.
(Efter att ha kollat med Mamii som också var ute och dansade igår, om hon skulle nattäta)
Det har visat sig att hon och jobbtjejerna ibland gått till Max runt tre - fyra efter deras dansrundor och tagit en stor hamburgare som Mamii säger :D
Så vi tänkte, vi kollar om hon är kvar, kan vi dela taxi och äta tillsammans, men hon hade redan kommit hem - Bummer.
Men vi åt i sängen...

Nu pumpar jag lite musik och älskar mig själv.
Nu blir det Familjetid - Kvalitetstid.
Mina minnen är oförglömliga, nu tänker jag på igår.

Vi hörs sen.
Men bara så alla vet - Hur lycklig jag är så skriver jag det.
Loca loca locaaaaa!

Tack för igår ladies <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Åååh jag vill också va med!



SAKNAR ER <3

2010-12-19 @ 23:00:41
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0