All I wanted for Christmas

- Goood fortsättning mina söta läsare!
Hoppas eran julhelg varit minst lika fantastisk som min :))
Snabbresumé följer här..

Torsdagkväll.
Jag & Syster packar med oss alla klappar, julklänning och lite tryffel från frysen och pulsar hem till Mamii.
Där väntade räkmackor i värdsklass och Bingottos uppesittar.
Lite klappinslagning, Vi klädde granen, åt knäck och Mamii griljerade skinka & gjorde sötost.
Självklar provsmakning av årets skinka och helt trötta men ack så lyckliga dunsade vi sent i säng..
I torsdags.

Julafton.
Vaknade upp med en lycklig känsla.
Gick hem till Dadii och klädde hans gran och myste där på förmiddagen.
Sen var det julstök i köket hos Mamii...
Kalle, Knäck, Glögg... Det där kan väl alla :))
Världens godaste mat (Just då haha) och till slut kom Tomten.
Fem minuter för tidigt haha, borde inte Tomten veta bättre än att tajma sin ankomst med slutet av julkalendern haha?
Kidsen kunde inte slita sig från TVn, så det var minsann nära att Tomten gick förbi oss ;-)
Helt lyckligt.
Papii var tomte och han var sjukt rolig, såg inte ett skit vad som stod på klapparna.
Brillerna immade igen under masken och gud vet vad :))
Skratta fick vi ;-)
Jag och Wilmis satte oss i Mamiis garderob sen, våran gamla rosa walk in med speglvägg.
Där satte vi oss och prövade Wilmis nya smink och parfymerna..
Hon visade hur man sprutade på handen och gnuggade mot den andra :
'' Så här gör man, det har mamma lärt mig ''
Så där satt vi och luktade bubbelgum och jag kunde inte låta bli att förälska mig i hur hon kämpade med ögonskuggan, stängda ögon och måla på fri hand... Sötast!

- Tack familjen - Ni är bäst!













Kommentarer
Postat av: Märta

Hej,

Jag är intresserad av pälsjackan från H&M stl 34 som du säljer på bubbleroom. Du får gärna kontakta mig om du vill sälja den!



[email protected]



mvh Märta

2010-12-26 @ 19:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0