Världens finaste dag!

- Heeej mitt vinterlaaaand..
Oboy, helt fint ute.
Solen skiner, man ser hur krispigt kyligt det är ute.
Grenarna utanför våra fönster är helt snötäckta, så himla vackert!
Så här älskar jag vintern.

Papii ringde imorse och ville dubbelkolla att vi hade koll på hur kallt det var ute.
'' - 18 klä pååå er! ''.

Jag har en liten lätt sovmorgon idag - Börar 14.30.
Ja tack :)
Då finns det plats för en vinterpromenad till jobbet :))
I nya kängorna tack!
Syrris kom nämligen hem med två kassar igår.
Ett par curlingkängor till henne och ett par curlingkänfor till mig :D
- Wihuuuue, jag älskar dom!



Kommentarer
Postat av: Karina

Hej,



vill bara fråga var det var för märke på dina fina curlingkängor... eller vart du köpt dem. Letar efter ett snyggt par själv så jag inte fryser i vinter.



Tack för hjälpen.

2011-08-23 @ 16:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0