Ett år med förväntingar

Måndag - Veckan är igång.

Vi gick upp i tid imorse och infann oss på Nautlius för ett morgonpass.
45 minuters powerwalk.
Helt sjukt skönt sätt att börja dagen och veckan på.
På jobbet fick vi AS mycket gjort, så jävla skönt.
Nu äre SLUTREA.
Men vårnyheterna gör mig galen :D
På ett bra sätt..

Jag känner verkligen för att unna mig själv allt jag vill ha.
Som belöning för hur duktig jag är med träningen typ.
Med en snygg kropp så vill man ju bara ha nytt nytt nytt på sig...
Tigers vårplagg kom i förra veckan, och vi hängde nästan undan allt.

En ganska grovstickad grå tröja..vi
En mera finstickad aprikos tröja.
En underbar aprikos klänning & en randig basklänning / top...

(Letar bilder på nätet men jag hittar ingenting :( )

Love it all...

Nu äre lite tv.. Med popcorn i skålen.
Dagens lunch - Weightwatchers - låda, moussaka. Helt okey.
Dagens middag - Couscous & Tonfisksallad - Jävligt okey :D

Men nu äre så att jag vill göra det här året grymt på alla sätt.
Göra ALLT jag vill
Fan KÖPA allt jag vill.
För det mår jag bra av, man blir ju glad av grejjer.
Pengar är lycka, till viss del iaf.
Jag vill göra grejjer.
Gå och se Grease musikalen med Marie Sernholt tex.
- Tjejer, kan vi inte bara boka?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0