Like a baby.. Baby

Nu kryper kvällen på oss.
Mamii kommer hit och myser ikväll också, still bad animal-company at her plejs :(
Vi ska poppa lite pocorn och ta fram lite nötter.
Tända ljus och invänta film vah.

Jag har lite sovmorgon imårrn, Syster är ledig.
Så jag får se om jag orkar upp lite tidigare imårrn och hit the gym innan jobbet.
Annars blire inte av.
För efter jobbet ska jag glida hem med mina snygga tjejer.
Äta nåt gott och kolla på Playa del sol :D
Det kommer driva hela min dag imårrn.
Sen väntar en ledig Fredag på mig.
Känns väl as skönt!

NU - Göra mig fräsh för en kväll i soffan.

(Bäddade rent i sängen igårkväll)
Med nya sängkläder, var in en sväng på Hemtex på lunchen.
Presentkort i julklapp - Nu ett mindre :))
Jätte mysiga i lusblått.
Känns vårigt!
Slept like a little, cute baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0