Secret skinny

Asså så här äre...
Nytt år - Nytt fucking liv vah!
Nej nyårslöften är lika med Nej tack.
Men ny kropp det är Ja tack.
Och nu kör vi.
Nu är hårdträning & motionsträning & dietkörning tills vi blir Secret Skinny.
När man vill det så jävla gjärna, när man vet hur bra man skulle må när man var där.
Hur nöjd man skulle vara, hur snygg man skulle känna sig.
Jag skulle leka med världen, så skulle det kännas i mitt huvud när jag var där.
Då äre väl bara att köra... Det har man väl trott miljärder gånger innan också..
Men jag vet att jag kan.
Ett tag när jag bodde själva var jag en stjärna på det där, gick ut och powerwalkade VARJE kväll, åt mini, jag tom. va ut och SPRANG själv i vintern fan...
Jag såg att jag kunde, jag började få mina ben då.
Tid att slutföra uppdraget haha :D

Nu kör vi.
- Carro! Ska vi köra ihop nu?
Dom dagar vi kan klaffa tiderna, antingen en morgonrunda eller en kvällsrunda?
Kör nån kan man ju inte själv banga..
Fan va taggad jag är...
Time to get skinny, så långt borta äre inte.
Så många kilon äre inte som ska skjutas...

Jag vill vara där vi var förra året?
När vi fick sån SJUK ångest efter den där pizza biten på Panini.
När vi gav oss typ 4 straffrundor i Gamlis för den där pizzan.
Så ska jag tänka nu...
Sista dagen idag för det är redan bestämt att det blir Pizza ikväll..
Men sen... Sen..



Att se ut så där hör ihop med hur jag vill leva mitt liv.
Perfection.


Kommentarer
Postat av: Syster

Time to get secert fuckning skinny haha.. och det var det sagt :P

Nu kör vi, Gotland v. 29 och ag ska inte ha ett kilo för mycket med mig, på kroppen altså haha.

2010-01-03 @ 14:27:40
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Syster

Nu är vi inne i're, utan att ens ha börjat.

Motivation - Ah tack

2010-01-03 @ 15:14:18
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Sanna

Håller såå med, nu jävlar är det dags att se ut som man känner sig inuti ;) Hårdkörning mot en snygg vår!

2010-01-03 @ 15:58:30
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0