Att älska sverige

Sitter här uppe på Lill-Bron, som är verandan på Lill-stugan.
Helt skönt, i skuggan.
Mitt enda problem är alla bin, humlor, och getingar som vill vara med mig och blogga.
Humlorna är lite somriga - Men ni andra kan DRA!

Nej nu ska jag springa in och stoppa nåt i magen.
Ikväll blire fiskmiddag.
Vissa ska äta Surströmming, jag valde lätt lax.
Mums - Sommarmiddag.
- Ja tack.

Och igårkväll utökade vi våra semsterplaner en aning.
Det blir även ett stopp i Malmö innan vi går tillbakaka till jobbet.
. Visby - Halmstad - Malmö - Uppsala
- Jaa tack.
Fan 2 veckor med min underbaraste Frida <3
Lycka.
Tänka alla morgnar man vaknar upp lite småseg i huvet men ler så fort man tänker på natten man vaknat upp från..
Frukost ute i solen hoppas jag..
Åh allt- Med henne <3
Fan va ägigt det kommer bli.
Bästa, bästa bästa!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

JAG LÄNGTAR IHJÄÄÄÄÄL <3

2010-07-08 @ 00:58:09
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0