Blått

Svettigare än dig.
Vilket jobb jag utfört! Oh my.
Vilket tempo jag höll och vilken vevning med armarna...
Helt och fullständigt slut och nöjd.
Så nöjd.
(Vickade jag lite extra på asset så beror det på att i tankarna var jag på Kallis..)


Så kommer man hem och har världens skönaste mess från Malmö-Tjejen.
Fråga om hon kunde flytta in här på Lördag och huruvida vi kunde ha fest här...
- Ja tack på det vah!
Det är ju ändå Pre-Gotland, som hon skrev ;-)
Alltså - På Lördag börjar livet hörrni!!!

Nu ska jag packa ner lite tidningar, massa vatten och olja.
På med bikini.
Den här gången har jag massa gott som jag egentligen skulle vilja lägga ner i picnic-korgen..
Men den här veckan gör jag inte det, ni vet varför :))
Stå på'rej nu :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0