Det drar ihop sig - Det känns

Klibbig, svettig, ofräsh - Och fullständigt nöjd med livet.
Äntligen ledig dag imårrn.
Jobbat 2 dagar sen behöver man ledigt haha, strongt.
Igårkväll vart det Å-mys iaf.
Leila är på Sverige-besök och en sommar-dejt är obligatorisk.
Cupido-sallader och lite gott snacks och massa massa snackissar.
Emma, Josef & Lorenz var med under middagen haha.
Sen vart det bara Twins & Leilis <3
Underbara människa.
Syster glömde givetvis ladda kameran så den stendog innan första kortet.
Sämst.

Imårrn ska jag sola.. Och poweralka ?
(Jag måste, jag måste)

Nu är det verkligen nedräkning.
På Lördag är Pre-Gotland haha.
Fridis är taggad, jag är taggad - Syrris is TAGGED.

Så ska jag se till att boka in nyblivna Mammii'n Sandra för date innan vi drar.
Måste få träffa Lillissen. OCH henne såklart <3
- Fika imårrn kankse?
- Flicks, kan ni? :))
Miss you!






Kommentarer
Postat av: Frida

Ååh vilken vacker tjej. Och dej ska jag få hänga med, MASSOR snart! ÅÅÅH längtar ihjääl! <3

2010-07-13 @ 23:49:29
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åh du är härlig Fridis.

Faan va vi ska hänga alltså :D <3

Längtar mer än man kan!

2010-07-14 @ 09:12:36
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart ha du köpt kjolen? den vita...

2010-07-14 @ 20:31:57
Postat av: Kristina

Det är egentligen en klänning.

Jag vek ner överdelen.

Den är från Motel & köpt på Holmlunds förra sommarn.

2010-07-14 @ 21:00:31
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0