Garderoberna

Som jag skrev så fick jag en trevlig fråga ang. mina garderober, skor och kläder.
Jag älskar mina garderober med allt vad de innehåller och visar väldigt gjärna upp de :))
Har alltid jobbat i klädbutik - Holmlunds.
Det blir lixom lite extra haha :-)

Nu ska ni få se :)


Viktigast och mest älskad är The walk in, som vi målat rosa med vit inredning.
Har piffat till det men en rosa ljusslang som faktist ger ett mysigt sken därinne på kvällarna.
Man vill ju se detta, vi stänger aldrig dörren.
Var från början bara en festgarderob med bara festkläder, alltså klänningar & kjolar.
Tiden har gått och utrymmet för annat minskat så nu får alla linnen också trängas här inne.

Det är alltså här vi står innan utgång.
Vi och alla andra haha ;-)














Sen har vi en vanlig garderob i sovrummet med övrigt.












+ En instoppad vägg-garderob.
Innehållar alla övriga topar som inte är tshirts & bas.




+ Hallens med alla ytterplagg.
De tre rosa lådorna längst ner är nog alltid stökiga...






Jag lever ju för dom här, därav mitt engagemang (Som nog inte stavas så, men ni vet)
Utöver detta så har vi ju förrådet precis utanför ytterdörren också.
I denna sitter också en klädstång med likadana hyllor ovanpå.
Och nej, den är väl inte direkt tom nej :))
'Oviktiga' kläder som är för fina för att slängas, men ibland rotar man minsann fram något där också.
Därinne står alla sneakers och platta dojjer och trängs.
(De vi använder dagligen står i hallen )
Ah... Det här är kärlek.

Och nu vet ni :))

Kommentarer
Postat av: Syster

Woonderbart ;)))

2010-07-14 @ 22:25:55
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit, AVUDSJUK!

2010-07-15 @ 17:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0