Home with you - Love is my world

- Morning UPPSALA.
Gäd, feels so good.
Stadstjej - I am!

Vi landade hemma igår med lite kall cider och chirre på balkongen.
Så jävla najs, bara ta de lilla lugna med skön temperatur.
Way to hot för Grönan idag.
Jag vill till playan haha :D
Tur att vi bor i playans stad.

Först ska vi bara ta cyklarna ner på stan.
Lite stuff jag är i behov av till Gotland.
. Ny keps.
Behöver jag verkligen, en ny fräsh.
Vill ha en i Blått/Rött/Vitt.
. Nya heels.

Hade lite paket som väntade på oss när vi kom hem också.
- Ja tack.
Men nu lite frulle och ett ansikte sen vill jag fortsätta andas stad.

Sen hoppas jag snart få höra nåt från Söt-Fridis som visst vart lite sjukhus-Fridis igår :(
Vart lite lätt worried när vi läste hennes mess, men det ska nog ha gått bra <3
Annars jävlar ;-)
Bästa, bästa...

Talk to you all later -
Love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0