Lata dagar

Dag tre i Jämtland.
Vi mår som man ska på semester.
Helt avkopplade, mobilerna på ljudlös tom.
Kollar till på kvällen, och skickar lite söta mess till våra lika söta tjejer <3
Idag vart det till att sola.
Vaknade till klarblå himmel & massa plusgrader.

Ut med filtar och solstolar på den oändliga gräsmattan.
- Barbies
- Pool till barbies
- Bamsetidningar
Allt för att Wilmis skulle kunna underhålla sig själv så vi kunde få lite soltid :))
Halva jänget åkte in till stan imorse och är inte tillbaka än, så det vart lite lugnare idag haha.
Fika i vanlig ordning mittpådagen uppe på Lill-Bron som vi alltid kallat det.

Nu på eftermiddagen vart det en liten promenix också.
Stannade mest och pratade med massa hästar och små söta föl.













Kommentarer
Postat av: sofie

åh, ser underbart ut :) Njut av dagarna!

2010-07-07 @ 18:42:02
URL: http://mylouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, exakt exakt exakt dom där brillerna vill jag ha! vart har du köpt dom? säg inte typ spaninen år 05 ! jag måste ha dom :)

2010-07-10 @ 17:15:03
Postat av: Anonym

sara vare som undra ;) glömde jag skriva

2010-07-10 @ 17:15:49
Postat av: Kristina

Dom är från H&M Sara, kan vara slut i butik men kolla hemsidan :))

Jag älskar dom också :))

2010-07-11 @ 16:29:41
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0