Not 100

- Morning sunshine's!
Äntligen Fredag... Helgen är här.
Den helgen är här.

Ikväll ska de packas - Wiiie jag längtar.
Så trist att jobba idag, fick banga på bad med Fridis.
Hate it.
Kan inte alla bara få ha semster sånna här dagar...
Det förslaget sulle jag stödja ;-)

Jag har redan min look & outfit för mogondagens fest klar iaf.
Alltid lika skönt.
Hoppas det blir som det ser ut i huvudet bara :))
Mitt hår ska få sig en till omgång ikväll också.
I can't stand orangelätta toner i ljust hår, så äckligt.
Det är det värsta jag vet, jag känner mig misskapad.
Tänkte kankse lägga i en intensivtoning i en aning mörkare ton bara.
Lite ask / champagne...
Så fort man får några millimeter utväxt brukar det kännas lite bättre tycker jag..


Igår..

Vita shorts med spets från Guess.
Gröna, älskade linne från Vila - Både och från Holmis.
(Har likadant linne fast i vitt på mig idag, så sjukt comfortabelt)
Röda naglar som jag såg Blondinbella hissat, som ju är min absoluta favvis just nu.
Hon blir ju bara snyggare och snyggare för var dag.
Sinnes - Glowing...
Och ett nytt rosett-armband .






Ser ni vilka sneda fingara jag har... Haha sär.
Mamii & Mormor har det också, ett litet gulligt (?) arv ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0