Ond axel

- Goder kväller.
Nu är jag fräsh.
Har haft min skönhetsstuga, bara naglarna kvar.
Jag är rädd för gula toner i håret, har försökt  med Matrix so silver..
Vi får se, jag hoppas det funkish :))
Min axel krånglar, låg på nåt konstigt sätt ute i parken så nu är den helt öm :(
Nu är jag hungrig men vet inte alls vad jag ska göra iordning.
Inte alls... Kan ju inte gjärna öppna en påse chirre.
Nej det går ju inte...
Kanske en omelett.. Ommis är aldrig fel.

Fick en fråga huruvida jag & syrris delar gardeob.
Svar - Ja- JAAA :D
Tack och lov för det.
Vi delar allt - Skor & Kläder alltså.
Använder aldrig något samtidigt och har samma smak så vi köper ihop.
Kan man shoppa dubbelt så mycket :P
Smink har vi varsitt men delar en del grejjer.
Jag fotar gjärna våra garderober, så ska jag tänka över frågan
'' 3 måsten i höst ''
Inte säkert jag tycker att jag själv har dom måstena...
Men jag kan ju skriva iaf :))
Återkommer under kvällen med detta :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0