Jag kan knappast komma ihåg allt...

Visar er lite mer vackert från den gågna veckan.
Jag blir helt glad bara av att kolla på dom, på henne <3
Det var så ensamt att lägga sig igår utan lillisen som pillade på ens arm och låg så nära.. Åh <3
Vi satt i samma vagn som Anna Bergendahl, Lambretta & Jimmy Janssn igår på tåget.
Wilma var så exhalterad av att se Anna, sötnos...
Ville ta autograf åt henne, men det var tydligen för pinsamt, betsämt NEJ ;-)
I bilen hem säger hon till Mamii
'' Vi har gjort så många roliga saker så jag kan knappast komma ihåg alla ''
Jag älskar att vara hennes roliga, inte riktigt vuxna lekmoster.
Barnet i mig finns så nära till hands haha.
Älskar att se hur hon nästan lite går på att det faktist finns en trollkarl jag känner,
som kan ordna så att jag inte blir kittlig när hon kittlar mig, att han trollat så jag kan ringa till just honom med min hand...
'' Ärre sant? ''
Att köra henne så snabbt jag kan i skottkärran, att psyka henne när vi spelar tennis...
Som en kompis :))
Min lillaste kompis - Och jag, hennes största kompis <3










Sommar sommar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0