Tjena tjena, Jag heter Lena!

- Heey Sverige.
Stadsborna är nu ute i ingenstanns.
I Kövra! Hos mormor.
Här behöver man inte tänka på nånting.
Vi bara leker och leker med Wilma.
Kvällspromenixer, fika på lillverandan, spel ute på gräsmattan...

Nu valde jag att ta igen mig lite framför blogg och facebook.
Försöker finna teckning för att kunna komunicera med Fridis & Linis via telefånen...
Går sådär haha.
Fridis föreslog just fest nästa Fredag för att ladda upp oss för Ö.n med stort G.
I'm IN!
Nu kryper verkligen festveckan närmare....

Nu är jag lite sugen på en promenix ner till sjön i kvällsolen.
Fast för att hinna catcha solen äre ingen brådis.
Den går nämligen nästan aldrig ner här.
Bara för en kort tid och det blir inte ens mörkt då.
Så himla härligt..
'' Härligt ''
Det går Wilmis runt och säger mesthelatiden...
'' Härligt att vara framme ''
'' Härligt att åka första klass ''
'' Härligt att lägga sig ''

Så himla mysigt att hon är med.
Igårkväll när vi äntligen skulle släcka, efter en lång dag och en lång kväll så vänder hon sig emot Kajsa med ryggen mot mig oh säger
'' Det gör lite ont i ryggen om jag ligger åt andra hållet, så därför lägger jag mig så här, men tro inte att det är för att jag inte vill ligga mot dig, men det gör lite ont om jag vänder mig ''
Lillis <3

Vi satt och målade naglarna allihopa idag.
'' Så skönt med en tjej-semsester '' säger hon då.



Vattenkrig idag ute på gräsmattan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0