Zebra

Brun, brunare..
Typ två timmar pallade jag i solen.
Min mp3 dog och då vart det så tråkigt..
Hade kylklampar i väskan så min dricka höll sig is-kall.
Is kall verkligen.
Jävla värt, hatar att dricka varmt vatten eller ännu värre annan dricka.
Hade med mig kakor och lite godis ifall att, men jag höll mig :D
Höll mig till flaskorna.

Sen gick jag upp och lämnade solgrejjerna och gick till Heidan.
Hämtade ut paket och köpte hårfärg.
Borde alltid köpa hårfärg på ICA, det är ju fan halva priset :))
Min utväxt måste bort nu.
Laddar bara batterierna lite nu sen blir det skönshetsstuga.
. Färga hår
. Bleka tänder
. Plocka ögonbryn + Färgning
. Ansiktmask
. Dush, dush x 10 000









Kommentarer
Postat av: Elin L

Hej vilken härlig blogg du har!

Vart jobbar du ?

Delar du och din syster kläder/skor / smink osv? eller har ni varsina garderober?

kan du ta kort på er garderob och visa 3 måsten i höst!



skulle vara kul!

kram på dig!

2010-07-14 @ 19:54:44
Postat av: Kristina

Tack Elin, va kul att du gillar den.

Jag svarade på din kommentar i senaste inlägget.

Återkommer med garderobsbilder ikväll :))



Kram kram

2010-07-14 @ 20:58:58
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åh vad skönt.. snart är det semester igen, thank God and thnak God for the park :P

2010-07-14 @ 22:27:21
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0