Så här kan man leva

- Hey bubblan!
Igår tog jag ledigt - So sorry!

Men idag är man kneg-ledig så då finns det tid för lite blogg :))
Började dagen som jag skulle vilja börja varenda dag - Med sovmorgon!
Lite lugn egentid under täcket framför morgon-Tv med lite frulle.
Sen var det dax för powerwalk.
In the sun, in the heat!
Hög volym, bra låtar, korta solvänliga shorts & briller.
En timme.
Sen hem för att byta ut ett svettigt linne mot en ny bikini.
Packade med mig lite sol-saker och lade mig nere i parken i gräset.
SÅ skönt, hade bla. med mig en piggelin, lite choklad, rån & kex :))
Vill gjärna ha lite goda saker att tugga på.
Låg där med lurarna och mina nya låtar på repeat.
Vart till slut bra mycket filtar där nere, jävla bra solställe faktist. :))
Och färg fick jag!
Nu är man dushad och fräsh.. Och hungriiii.

Ikväll blir det nog lite grillning och rosé i solen.
Låter snyggt, det kör vi på!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0