Jag kan bara svenska

Gårkvällen vart helt spontan.
Dans på Birger.
Lagomt berusad av champagne & päronvodka.
Cykel till och från, helt awsome.
Så skönt att få andas lite luft innan man slocknar hemma.
Inget onödigt nattkäk,  vi ordnade färskpressad apalesinjuice och apelsinklyftor innan ögonen gav upp.
Så jävla fräsht.
Kvällen kostade oss 40 jävla spänn.
Garderobsslanten...
Ganska lagom haha.

Sov länge idag... Steg inte upp förens 12.
Inte ett dugg backdrunk, inte ett dugg tungt.

Snart ska vi traska hem till mamii för söndagskäk.

Ikväll vill jag helst av allt mysa med Jossi.
Får se vad damen har för planer för kvällen.
- Lite smoothies framför Tvn kankse, hur låter det? :D

En notis.
Att jag inte alls kan finna attraktion hos en man som inte talar svenska haha.
Det hände mig i Estocolmo och det hände mig igår.
Mitt ragg var snyggt men feltalande, så går det när man är kräsen ha!
' Ja e nörsk '
Jag svarade -
 '' Jag kan bara svenska.. ''

Mitt andra ragg hade tydligen toffs  och tog tag i min arm ALLDELES för hårt haha...
Jag skrattar, jag älskar'e..

Kommentarer
Postat av: Sara

Att ha sex med en norrman är ingen höjdare whatsoever. Believe me... Så jag förstår dig verkligen på den punkten. Haha.

2010-03-21 @ 17:11:27
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0