Me n my baby

- Hey lovers..
Soffan was my goal den här kvällen - Jag har nått målet med råge va..
Jag kom hem till sushi-kockarna efter jobbet idag.
Jossan & Syrran stod och utövade sina skills.
Det vart as gott, vi vart ganska mätta, ganska mätta haha.

Nu äre jag & en candibag.
Syster sa att hon köpte inför påsk och för att det var så billigt.
Men vi får väl se om dessa gobitar är kvar till påsk..?
Imårrn ska jag träna iaf, imorse var jag en tröttis så jag ställde in.
Ledig dag imårrn och som vi vet så tycker jag nästan det är trögare att träna på sina lediga dagar än dom man jobbar.
Så ev. (om jag känner mig själv bra) så blir det kanske inget gym men åtminstonde en löparunda.
Jag hoppas min nya mp3 kommer i brevlådan imårrn så ska jag pumpa..
Jag kan hemma-träna också.
Syrran köpte en yoga matta & gym-ball idag så nu kan det tränas hemma också :D
- Wöuw..

Vi fick goda news idag från Fröken Konstapel också.
Verkar som att vi kommer få tillbaka våra cash.
Känns AWSOME, även om det som sagt säkert dröjer så vet man ändå att de kommer igen då..
På Onsdag ska jag se premiären av 'Sandhamn' och tagga med Dj Hångel (?) haha.

Fick med mig två toppar & en kofta från jobbet idag.
Kan visa imårn :)

Nu - Dusha sig fräsh, mjuk och väldoftande.
Lets hit my nybäddade säng så fräsh jag bara kan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0