Utsövd.

- Morning Hunkiies.
Här vaknar jag i världens skönaste säng efter en sjukt lång och väldigt trevlig sömn.

.Igårkväll var det melodifestival med Mamii hos mamii.
En underbar middag med avokado & räkcoctail till förrätt.
Detta följdes upp utav mangokyckling som jag hade dödat för nu...
Gott vin, god ost, chirre & smördegspaj med annanas.
Världsvan kväll.
Anna Bergendahl vann & Manboy kom tvåa - Jävla rätt :D
Om Erik saade kan få bli några år äldre lixom.. Jaaa tack haha.
Då ställer jag upp i duell med Molly Sandén haha.

Men nog om gårkvällen.
Inatt fick jag drömma om Stans snyggaste MAN ni vet!
Sjuk dröm, som han höll om mig...
Så det vart en lång somna-om-morgon haha :D

Nu väntar jag på brakfrukost med Syster & Mamii.
Ikväll blir det Chili con carne hos Pappsi sen mys med Jossi.
Andra tjejer är också välkomna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0