Effektivitet

Effektiv dag.
Halvsov några timmar med adventsljusstaken tänd i förnstret när syster cyklat till jobbet.
Mysigt, vaknade utsövd med segd i huvudet.
Enda sättet att komma igång var att just sätta igång :))
Dammsög, tvättade, diskade.. Ni vet.
Gick till Ica och postade ett brev - Bortglömd grejj, att skicka brev på 2000talet.
Byggde klart pepparkakshuset, sjukt fult vart det haha.
Jävla meck, brände mig på det smälta sockret som typ var 100gradigt, fick huset att fastna i diskbänken och pajjade're när jag skulle rucka loss det.
. Ny kastrull på spisen för att fixa mera sockerklister och limma ihop dom trasiga delarna igen.
Min första impuls var typ gråtfärdig - '' Neeeej. ''
Men sen kom jag på att det bara var ett pepparkakshus.
Väntar med att deokrera det tills Systser kommer hem ikväll, så får vi sminka över alla skarvar med glasyr och godis.

Sen har jag setat och typ klickat mig igenom varenda item på Victoria Secrets hemsida.
Vi hittade aldrig på nån butik i London, tror att det skulle finnas en på Heathrow-flygplatsen och ev. en till men vi flög från Gatwick och hittade inte den andra heller så nu är jag sugen på en beställning...
Är ju inte ens dyrt!
Älskar deras PINK kollektion..
Trosorna, sovplaggen, sängkläderna..

Den här sängen var amazing!
Inte i mitt nuvarande hem, men om jag bodde i en egen lägenhet, en gammal fast rustad ni vet, med stora fönster och maffiga, vita fönsterkarmar som man kan sitta i..
Gammla trägolv..
Då hade jag kunnat ha en sån där säng, med ett vitt sminkaltare i sovrummet, en vickbar golvspegel..
Ett stort klädskåp och en klädställning där mina snyggaste klänningar hängde, några skyssta bras i spets..
En sidenmorgonrock och allt på antika galgar.
Då hade jag sovit gott i den där sängen.






Helt underbart.





Kommentarer
Postat av: Elsa

hej! såg att du säljer en röd canada goose jacka på bubbleroom. är den kvar?

2010-11-30 @ 21:06:06
Postat av: Kristina

Det är en röd Peak jacka, och ja den finns kvar.

Vet inte vad jag lagt för pris men jag kan ev. sänka den lite vid snabb affär.

Maila mig på [email protected] om du fortf. är intresserad :))

2010-12-01 @ 11:43:44
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0