Jag vet att blåmärket ser otrevligt ut.

Here it goes.
Med ett litet blåmärke på överläppen, trots flitigt smörjande med en Restylane-creme jag fick med för att undvika blåmärken.
Äsh, om några dagar är det borta, och det är ganska lätt att sminka över :))
Fyllde till mestadels överläppen, bara nåt litet stick i underläppen för lite mer pussmunseffekt.




(Jag kan också tycka att bild nr. 2 är lite äcklig, men jag kan också tycka att man som god bloggare även kan bjuda på lite mindre smickrande bilder, och inte bara sminka över allt :) )

Nu har jag mitt plut iaf. Igen!
Och den här gången SKA SKA SKA jag inte låta det försvinna ut i min kropp bara.
Det var så himla trevligt och bra på Chic clinic där vi gjorde läpparna den här gången så det finns inte det minsta tvekan om vart jag går och fyller på nästa gång.
Fem av fem kajer.


Nej nu ska jag föna håret lite snabbt, får se om jag orkar platta det...
(Färdigtänkt, plattången får vänta tills imårrnbitti)
Hoppa i säng och läsa lite sen - Thats my plan.

- Sleep tight finissar <3

Vi hörs imårrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0